مخلوط کن صنعتی بلندر قیمت 850هزار تومان


مخلوط کن صنعتی کامکس مدل ۷۶۷ مناسب جهت آبمیوه فروشی کافه کافی شاپ با کمترین صدا بیشترین قابلیت را داراست ، باقابلیتی برای تهیه انواع اسموتی و کوکتل های میوه میباشد ، ساخت کشور چین ، بلندرویتامیکس مخلوط کن ویتامیکس در قدرت ها و سایزهای مختلف آکبند نو جهت آبمیوه گیری و مناسب برای کافی شاپ ها ، کم صدا ، صنعتی به همراه گارانتی و خدمات تقدیم مشتریان می گردد. قدرت1200وات ظرفیت 2لیتر ولتاژ220-240ولت فرکانس50/60هرتز سرعت چرخش28000دوردردقیقه

خرید مخلوط کن صنعتی

خرید مخلوط کن صنعتی این بلندربهترین مخلوط و جذابترین پوره یخ را ایجاد می کند. بلندرنیمه اتوماتیک Vitamex دارای کلید کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه و هچنین پارچ ۲ لیتری نشکن بوده که جهت تهیه سس برای رستوران ها و کافی شاپ ها مناسب میباشد.

قیمت مخلوط کن بلندر

قیمت مخلوط کن بلندر بلندردستگاه تولید نوشیدنی است با این دستگاه که سرعت آن به طور دستی قابل کنترل است می توانید نوشیدنی های مختلفی همچون اسموتی های میوه ای ، شیک ها و نوشیدنی های سرد بی نظیری درست کنید. پارچ شفاف و بادوام این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که مواد را برای بهره وری بیشتر و سرعت سرویس دهی بیشتر به سمت تیغه ها هدایت می کند.

بهترین مخلوط کن صنعتی

بهترین مخلوط کن صنعتی بلندردارای یک کلید روشن و خاموش ، یک ولوم متغیر برای تنظیم میزان دور بطور پیوسته از پایین ترین دور تا دور ماکزیمم و یک کلید پالس است. اگرمیخواهید در محیط های آرام از بلندر استفاده کنید ما به شما بلندر ویتامیکس را پیشنهاد می کنیم مخلوط کن ویتامیکس دارای یک محفظه صدا گیر می باشد و همچنین پارپ آن نشکن و از جنس پلی گربنات می باشد. ارائه میکسرویتامیکس به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش مخلوط کن صنعتی خواهد بود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای لبنیات ماست بندی

دستگاه خمیر گیر همزن قیمت 870هزار تومان

دستگاه آسیاب قهوه قیمت 2میلیون تومان