فر ساندویچی چهار کاره قیمت 3میلیون تومان

فر ساندویچ با اجاق مرکب برای پخت برگر ، سرخ کردن سیب زمینی و ساخت و ترکیب انواع سس داغ استفاده می شود. فرساندویچی مرکب جزء دستگاه هایی است که باسفارش مشتری تولید میشود و غالبا دارای یک صفحه گریل ذغالی و یک صفحه گریل روغنی و یک سرخ کن و یک شعله می باشد که ابعاد و تعداد این امکانات به خواست مشتری تغییر می کند. بهترین فرساندویچی فری است که بااستیل ضخیم حداقل1میل و با استاندارد304ساخته شود. فرساندویچی بایددارای اسکلت بندی بسیار قوی باشد زیرا اسکلت بندی قوی سبب میشود دستگاه بعد از گذشت چند سال دچار افت شدید ظاهر و کارایی نشود ، عمدتا فرهای ساندویچی دارای کابین می باشند که به سفارش بعضی از مشتری ها در داخل کابین فر صندقی تعبیه می کنند ، دقت داشته باشید در این حالت باید تمام بدنه دستگاه با پشم سنگ عایق بندی شود و از دو لایه ورق ضخیم 1/5 میلیمتر استفاده شود. فرساندویچی حتما باید هود مکنده داشته باشد ، هودی که دارای فیلتر روغن باشد تا تمامی بوی حاصل از پخت برگر و سس و سیب زمینی به داخل هود کشیده شود. معمولا هود فرساندویچی از پهلو به اجاق متصل میشود تا بخار با اطمینان بیشتری به سمت کانال هدایت شود. ابعاد بدون هود 80*75*190 سانتیمتر ابعاد با هود 230*77*193 سانتیمتر

فر ساندویچ مرکب

فر ساندویچ مرکب فرمرکب یا فر اغذیه یا فر فلافلی جزو تجهیزات پخت فست فود می باشد ، فر اغذیه به صورت سفارشی بنابه نیاز مشتری در ابعاد و کارایی های مختلف قابل ساخت هست که فر اغذیه یا فر مرکب از جنس ورق استیل می باشد.

لیست قیمت فر ساندویچی

لیست قیمت فر ساندویچی فراغذیه ساندویچی به صورت چند کاره ساخته می شود ، که به آن فر چندکاره می گوییم. روی فراغذیه ساندویچی می تواند ابزار مورد نیاز آشپز مانند سرخ کن ، شعله ، برگر زغالی ، چدن روغنی ، چدن شیار دار به کار برد. بالای فر اغذیه ساندویچی می توان کابین شیشه ایی همراه با هود ایجاد کرد و زیر فر را می توان به صورت کابینتی و یا فر دار و پایه دار ساخت.

فروش لوازم ساندویچی

فروش لوازم ساندویچی فرساندویچ در ابعاد و اندازه های مختلف بر اساس سفارش مشتری قابل تولید میباشد. رویه فراغذیه از جنس ورق استیل میباشد. فر اغذیه دارای سینی آبریز در زیر شعله ها می باشد تا موادی که از روی اجاق داخل شعله ریخته می شود داخل سینی قرار بگیرد و قابل تمیز کردن باشد. گاز مصرفی فر اغذیه به سفارش مشتری گاز شهری ویا گاز کپسولی طراحی میشود. ارائه انواع تجهیزات فست فود و مناسب ترین فر ساندویچی با بهترین کیفیت استیل و عالی ترین سنگ فر ساندویچی تقدیم می گردد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای لبنیات ماست بندی

دستگاه خمیر گیر همزن قیمت 870هزار تومان

دستگاه آسیاب قهوه قیمت 2میلیون تومان